آوا عسلیآوا عسلی، تا این لحظه: 14 سال و 5 روز سن داره

آوای عاشقانه زندگی ام..............

پاییز آمد!!!

1393/6/31 12:09
نویسنده : مامانیه آوا
716 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پاییز !!

برای تو مینویسم پاییز رنگارنگم..

به تو پیشاپیش خوش آمد گویی دارم پادشاه فصل ها..

تو را دوست دارم چون زمزمه های عاشقانه داری..

عطر و بوی احساسی شدن داری ..

هر که میگوید تو غمناک و غم انگیزی؛ به همان خش خش برگ هایت که تو از هر شب و هر روزم دل انگیز تری..

از خدای خوبم پیشاپیش بهترین شب و روز های پاییزی رو واسه تک تک دوستان و دختر نازم آرزومندم .. محبت

 

 

پسندها (4)

نظرات (5)

مامان النا
31 شهریور 93 12:47
با اینکه خودم پائیز به دنیا اومدم ولی زیاد دوسش ندارم. عکس آوا جون هم خیلی قشنگه.
غزاله
19 مهر 93 21:15
سلام.خوبین؟؟ من واسه تولد عشقم همسرم یه وب ساختم.میخوام تا تولدش 1369تا تبریک جمع کنم براش.میشه شما هم بیاین و چندتا تبریک برامون بذارین؟؟ ممنونم
مامانی فری
5 آبان 93 18:45
به به چه عکس قشنگی خصوصی داری عزیزممممممم
مامان آیسو وآیسا
24 آبان 93 18:44
خیلی قشنگ بود عکسهای پاییزی مخصوصا آوای ناززززززززم
مادر بزرگ
5 اردیبهشت 94 23:18
سلام وب خوبی بود