آوا عسلیآوا عسلی، تا این لحظه: 14 سال و 22 روز سن داره

آوای عاشقانه زندگی ام..............

یک سالگی و این همه عشق

1392/6/14 18:00
نویسنده : مامانیه آوا
316 بازدید
اشتراک گذاری

همیشه به قداست چشم های تو ایمان دارم ! چه کسی چشمان تو را رنگ کرده

است؟چند وقت دیگر گیتی می تواند چون تویی خلق کند؟

آوا عزیزم امروز یک ساله شدی فرشته کوچک .

یک ساله که خانه مان پر است از آوای شاد خنده هایت و من برای هر خنده تو  شکر می

گویم خالقمان را .

وقتی به من نگاه میکنی یک دنیای دیگر را در آن میبینم کاش من در آن دنیا متولد میشدم.

دختر بهاری من  بهار پشت زمستون برای من چه قصه قشنگی داشت وحالا که آمدی

میبینم که بهار من هر سال فقط تو رو کم داشت .

خالقم یک دنیا سپاس که این فرشته کوچک را به من سپردی تا در زمین لذت عشقی

آسمانی را بچشم .

تو فرشته کوچکم پاذاش کدامین کار خوبم بوده ای نمیدانم؟؟

گل نازم کاش بازیگوشی کودکانه ات بگذارد بیشتر در آغوشم بمانی بگذار که یک

سالگیت را خوب به خاطر بسپارم .

در زوز میلادت از خالقمان برایت یک آرزو میکنم  خنده از لب هایت نرود هرگز و

همیشه سالم و شاد باشی . در زندگی عاقبت به خیر شی گل مادر!!

 

جشن تو جشن تولد تموم خوبی هاست        جشن تو شروع زیبای تموم شادی هاست

جشن تو شروع یک روز مقدس برام             وقت شکر گذاری به سوی درگاه خداست

 

 

بریم ادامه مطلب

 

 

 

آوا و دایی کوچولوش

 

 

 روز قبل از تولدت مچ پای بابا بهروز توی بازی فوتبال شکستناراحت و روز تولدت تا ظهر تو بیمارستان بود تا

پاشو گچ بگیرندگریه

از کادوهایی که همه به بادت بودند وبرات زحمت کشیدند بگم:

از طرف من وبابایی یک النگو طلا

از طرف مامان منیر و پدر جون : وجه نقد بایک تاب

ازطرف خاله انسیه و عمو حامد : یک دست لباس خوشگل

از طرف دایی وحید ودایی احسان : دو دست لباس خوشگل

از طرف مادرجون و آقا جون : وجه نقد

ازطرف عمه بهناز و عمو احسان: یک عروسک خوشگل

از طرف عمو بهزاد : یک میز لوازم آرایش

از طرف زهره خانوم وباقر آقا : یک عروسک ناز

مرسی از همه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)