آوا عسلیآوا عسلی، تا این لحظه: 14 سال و 20 روز سن داره

آوای عاشقانه زندگی ام..............

آوای شیرین زبون من

1392/6/19 12:06
نویسنده : مامانیه آوا
246 بازدید
اشتراک گذاری

 

این روزها دخترکم خیلی خوشگل حرف میزنه . اصطلاح ها رو یاد گرفته و خیلی با نمک ازشون استفاده

میکنه . حرف های بزرگتر از سنشم که دیگه نگووووووو

دیشب رفته بودیم بیرون آوا عقب نشسته بود و از پشت شیشه ماشین ها رو نگاه میکرد و اسم ماشین 

ها رو میگفت (خیلی به ماشین علاقه داره ) یهو دیدیم مکث کرد وبعدش گفت یک ماشین سیاه و بزرگ

 خارجی با تعجب عقب و نگاه کردم دیدم آره بچم پرادو دیده قهقهه

بعدش رفتیم پمپ بنزین طبق معمول خانمی هم پیاده میشه تا به بابا بهروز کمک کنه . یهو پشت

سرمون یک ماشین ٢٠٦ میاد که جلوش تصادفیه آوا خطاب به اون آقا : چرا ماشینتون اینقدر داغونه؟

من : استرس بابا بهروز :ساکت    اون آقا : تعجب      آوا جونی : مژه

تازه گیها یاد گرفته وهمش ما رو قسم میده : مامان تو رو خدا  -  مامان تو رو قرآن هیپنوتیزم ( نگووووو دخترم

گناه داره)

 

دخترکم این روزها همش از من یک نی نی میخواهد که توی خونه بهش شیربده و باهاش بازی کنه

حالا این یکی رو چیکار کنم دلم میسوزه واسه بچمناراحت

 

پی نوشت : آخه تازگیها چند تا از اقوام ما که نینی اولشون همسنای آواست برای بار دوم نینی دار شدن و اوا هم اونا رو دیده.......

 

حالا چند تا عکس جدید از آوا جونی تازه تازه از دوربین بیرون اومده

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)