آوا عسلیآوا عسلی، تا این لحظه: 14 سال و 20 روز سن داره

آوای عاشقانه زندگی ام..............

روزمرگی های این روز های ما

1392/11/20 19:24
نویسنده : مامانیه آوا
315 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گل مامان عزیز مامان عشقم قلبم نفسم تویی قربونت بشمقلب

گل مامان این روزها که بهت نگاه میکنم باورم نمیشه که تو همون نی نی کوچولوی نازم

بودی که حتی میترسیدم بغلت کنم. کی اینقدر قد کشیدی عزیزکم .... مگه چند سالته که

حتی جزیی ترین مسایل رو درک میکنی و حرف های بزرگانه میزنی مامانی......

چه زود بزرگ شدی عشق کوچولوی منماچ

کلا بگم که ماشاله درکت خیلی بالاست و اصلا نمیشه سرت کلاه گذاشت بعضی وقتا

من و بابا فکر میکنیم که موفق شدیم فکرت رو از چیزی که می خوای منحرف کنیم و

همون سرت رو کلاه بذاریم ولی چند دقیقه بعد خودت میای و توضیح میدی که اشکال

نداره یک روز دیگه این کار رو میکنیم مژه و ما میفهمیم که بازم سرت کلاه نرفته

و خودت خودتو قانع میکنی زبان یکی دیگه اینکه حافظه خیلی قوی داری و محاله

که چیزی از یادت بره حتی شب اگر قبل خواب قولی بهت بدم صبح هم چشمت

رو که باز میکنی یادته و اولین کلمه ای که میگی اینه که صبح شد حالا قولتو

عمل کن مژه و من هیپنوتیزم

نقاشی هات تازگی ها خیلی کامل شده حتما ازشون عکس میگیرم و میذارم اینجا

همیشه مامان و بابا ونینی شون و ماشینشون رو میکشی خیلی قشنگ

عاشق بازی کردن تو موبایل هستی و تقریبا با موبایل همه اعضای فامیل تا حالا

 بازی کردی ...از خود راضی تازگی ها هم همش به بابا بهروز میگی برای تولدم یک تبلت

 بخرین تا دست از سر موبایل هاتون بردارم تعجب

کلا خیلی خوبه که بلدی تو خونه چه طور خودت رو سر گرم کنی وخودت تنهایی

 بازی میکنی . یک عادت دیگه که پیدا کردی که هر هفته پنج شنبه ها باید ببریمت

شهربازی سر پوشیده جزیره جادویی ...هیپنوتیزم هر روز ازم میپرسی امروز چند شنبه

یه؟ تا برسیم به روز پنج شنبه . اگه بفهمی که امروز پنج شنبه است دست هاتو

خیلی ناز بالا میبریو هورا میکنی خیلی دوست دارم اینکارتو...

در گوشی بگم که تازگی خیلی لجباز و  حرف گوش نکن شدی ابله و بعضی وقتا

 خیلی عصبانی میشم از دستتکلافهولی میدونم که اقتضای سنته وباید میزان

صبرمو بالا ببرم تا این نیز بگذرد......

تلویزیون خونه هم که کلا در اختیار شماست و باید برای دیدن برنامه های مورد علاقه

مون کلی ازت خواهش کنیم.

خیلی دخترانه عاشق کیف و کفش و لباسی واینقدر ذوق میکنی وقتی برات یک کفش

میخرم که دلم برات ضعف میرهبغلشب هم با همونا میخوابی عزیزم. کلا عاشق خرید

کردن برای شمام . بزرگترین تفریحم خرید کردن برای تو ؛ بیرون بردنت  و گردوندنت و هر

کاری که باعث بشه خنده رو لبای نازت بیاید هستش عروسکم

 

به انگلیسی خیلی علاقه داری و مدام تو خونه راه میری و میپرسی مامان فرش به

انگلیسی چی میشه ؟ یخچال چی میشه ؟ آب چی میشه؟

ولی من فعلا قصد آموزش رسمی انگلیسی رو بهت ندارم و هر وقت خودت

 دوست داشتی و پرسیدی جوابت رو میدم ولی تصمیم دارم آموزش خواندن

 زبان فارسی رو برات شروع کنم و از این بسته های آموزشی بالا بالا برات بگیرم.

چند روزه که خوندن سوره توحید رو یادت دادم اینقدر شیرین میخونی که کلی

 قربون صدقت میرم عشقم.بغلتشویق

 

الان که اینا رو برات مینویسم  بابا بهروز دو روزه که رفته کیش قبل از اینکه بابا بره

بهش میگفتی تو رو خدا منم ببر دلم خیلی برای کیش تنگ شده.....خوشمزه بعد که

بابا جون باهات خداحافظی کرد و رفت فرودگاه به من گفتی اشکال نداره

مامان ناراحت نباش خودمون دو تا باهم یک کیش دخترونه میریم و بابا رو نمیبریمنیشخند

حالا هر روز زنگ میزنی و کلی سفارش سو غاتی داری طفلی بابا اگه تو رو

با خودش میبرد خرجش کمتر میشد.....

 

عشقم من با تو خوشبخت ترینم....

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الهه مامان مبین
21 بهمن 92 0:29
سلام .. خوبید شما ... ماشاا.. به این دخمل خانم و ناز .. خدا حفظش کنه ... بازم بهتون سر میزنیم .. شما هم پیش ما بیاید ... قربونت عزیزم بهتون سر میزنم !
❤خونه نمدی❤
21 بهمن 92 1:11
مامان با سلیقه سلام اگه میخوای هرکی میاد تو اتاق نی نی خوشگلت انگشت به دهن بمونه یه سر به ما بزن کارای تک و شیکی که تو هیچ مغازه ای نمیتونی پیدا کنی خوشحال میشم خونه نمدی رو تو وبلاگ نی نیت لینک کنی با تشکر خونه نمدی لینک کردم عزیزم
مامان آیسو وآیسا
21 بهمن 92 9:24
چه نازز بود عکسهات قربونت برررررم خدا نکنه عزیزم لطف داری به ما