آوا عسلیآوا عسلی، تا این لحظه: 14 سال و 21 روز سن داره

آوای عاشقانه زندگی ام..............

باز آمد بوی ماه مدرسه

1392/7/1 19:03
نویسنده : مامانیه آوا
210 بازدید
اشتراک گذاری

امروز این آهنگ رو از شبکه پویا پخش کرد و دلم یکهو گرفت ......

یاد روزهایی افتادم که توی این ایام یک کوه دفتر و کتاب رو جلومون میریختیم و جلد میکردیم........

یاد کوله پشتی و کفش و روپوش نو مدرسه که تا قبل از اول مهر صدبار میرفتم ونگاهشون میکردم......

یاد روزهایی که با خواهرم دوتایی دبستان میرفتیم ........

یاد بدو بدو ها وبازی های توی راه......

یاد اینکه همیشه کمی از خوراکیمون رو نگه میداشتیم تا توی راه برگشت از مدرسه بخوریم........

اون مسیر طولانی توی ایام کودکی با اون گامهای بچه گونه که وقتی بزرگ شدم چقدر به نظرم کوتاه

میومد.........

حتی دلم برای دبیرستان هم تنگ شده برای استرس اون دوران و اون دوستی های بی نظیر و تکرار

نشدنی........

یاد ایام  دانشجویی هم بخیرررررر.........

 

 

یادش بخیررررررررر

 

 

دخترکم جلوی تلویزیون واستاده و بچه هایی رو که داشتند میرفتند مدرسه نگاه میکنه پرنده خیالم پرواز میکنه به آینده که کی عزیزکم رو ببرم مدرسه .... با کلی احساس مادرانه به آوا میگم عزیزم دوست داری مثل این بچه ها بری مدرسه با اخم برمیگرده ومیگه نه من دوست دارم برم پیش دبستانی تو مدرسه باید مشق بنویسی.....قهقهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)