آوا عسلیآوا عسلی، تا این لحظه: 14 سال و 20 روز سن داره

آوای عاشقانه زندگی ام..............

روز عشق (ولنتاین 1392) و تولد رها کوچولو

1392/11/25 17:53
نویسنده : مامانیه آوا
484 بازدید
اشتراک گذاری

من به دو چیز عشق میورزم یکی تو ودیگری وجود تو

به دو چیز اعتقاد دارم یکی خدا و دیگری تو

من در این دنیا دو چیز می خواهم یکی تو و دیگری خوشبختی تو

 

دخترم دل غنچه من روز عشق مبارکقلب

یادت باشه که مامان و بابا عاشق همیشگی تو هستند عزیزترینمقلب

 

 

 

و اما تولد رها جون دختر عمه ات که جشن تولد یک سالگیش بود و روز ٥ شنبه ٢٤ بهمن

بود البته ٢٥ ام به دنیا اومده و جشنش شب تولدش بود. اینم دختر ناز من که داره میره

تولد

 

 

 

توی جشن تولد خیلی خوشحال بودی و کلی رقصیدی و همش میگفتی چون رها کوچولویه

و نمیتونه شمع شو فوت کنه من براش فوت میکنم آخه عاشق تولد بازی هستی

برای رها جون کادو یک سگ عروسکی پشمالو  و پنجاه هزار تومان پول نقد کادو بردیم

که عروسکش به انتخاب شما بود و متاسفانه عکس ازشون ندارم . حتی از تولد هم عکس

درست حسابی ندارم چون دوربینم رو خونه جا گذاشته بودم . حالا چند تا عکس تو موبایل

بابا هست که سعی میکنم برات بذارم .

 

تولدت مبارک رها کوچولو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آوا
30 بهمن 92 18:20
دعایت میکنم هر شب به عطر میخک و مریم الهی در دلت هرگز نباشه غصه و ماتم -------------------------------------------------------- ممنون دوستم
مامان آیسو وآیسا
5 اسفند 92 11:13
خیلی نازززی شما اوا خانومی --------------------------------------------------------------------------
مامان آوا
21 اسفند 92 14:58
__??_?? سلام _??___?? آپم _??___??_________????آپم _??___??_______??___????آپم _??__??_______?___??___??آپم __??__?______?__??__???__??آپم ___??__?____?__??_____??__?آپم ____??_??__??_??________??آپم ____??___??__??آپم ___?___________?آپم __?_____________?آپم _?_____@ ____@ __?آپم _?___///___@__\\__?آپم _?___\\\______///__?آپم ___?______W____?آپم _____??_____??آپم زود بیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ………..|”"”"”"”"”"”"”"” ” “”"”"”"”|\|_ ………..|……*اینم وسیله * بیا ….|||”|”"\___ ………..|________________ _ |||_|___|) ………..!(@)’(@)”"”"**!(@ )(@)***!(@) منتظرمااااااااا بدو بیا ------------------------------------------------------------------ اومدم عزیزم
مامان آیسو وآیسا
27 اسفند 92 12:43
سال نو پیشاپیش مباررررررررررررررررک
مامان آوا
27 اسفند 92 13:39
دلت شاد و لبت خندان بماند برایت عمرجاویدان بماند خدارا میدهم سوگند برعشق هرآن خواهی برایت آن بماند بپایت ثروتی افزون بریزد که چشم دشمنت حیران بماند تنت سالم سرایت سبز باشد برایت زندگی آسان بماند تمام فصل سالت عید باشد چراغ خانه ات تابان بماند
علامه کوچولو
29 اسفند 92 11:21
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش، اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام ******** سال نو مبارک ********