آوا عسلیآوا عسلی، تا این لحظه: 14 سال و 4 روز سن داره

آوای عاشقانه زندگی ام..............

یک کودک چهار ساله امروزی

1393/5/16 3:25
نویسنده : مامانیه آوا
846 بازدید
اشتراک گذاری

تفاوت میان نسل های جامعه چیزی نیست که بر کسی پوشیده باشه، جامعه نسل به نسل پیشرفته تر میشه و این شکاف اختلاف نسل بیشتر به چشم میاد .... نمیدونم شاید برای من هضم اش کمی سخت است،شاید ، باید من دهه شصتی خودم رو آپدیت کنم و برام عجیب نباشه که یک کودک چهار ساله مثل آوا به جای بازی با عروسک و خاله بازی دنبال بلوتوث بازی و وای فای و وایبر باشه ......... من یک کودک نسل خاله بازی و مامان بازی زیر خانه های چادری بودم با کلی دختر خاله و پسر خاله و حالا او دخترم را میگویم یک کودک نسل ارتباطات و تبلت با بازی تنهایی توی اتاق خودش.......

دختر چهار ساله من کار را به جایی رسانده که هر جا توی تنظیمات موبایل ام به مشکل برمیخورم ؛ از او میپرسم چون میدونم که آنقدر به همه جای گوشی ام سرک کشیده که از من واردتر است. خیلی راحت وای فای را روشن میکنه و میگه میخوام به اینترنت وصل بشم و بازی دانلود کنم.... خیلی راحت برای دوستاش با گوشی من بازی با بلوتوث رد و بدل میکنه و ، وقتی بلوتوث رو روشن میکنه خیلی سریع میگه اسم بلوتوث ماgalaxy s4 هست. حرف هایی واقعا بزرگتر از سنش میزنه : مامان جون میخوای ورژن جدید این بازی رو برات بلوتوث کنم این دیگه قدیمی شده!

با خریدن تبلت برایش تا قبل از سن مدرسه مخالف بودم و هستم چون دوست ندارم این قدر زود درگیر این چیزه ابشه و از کودکی اش جا بمونه! . فقط همین یک سال را وقت داره برای چهار سالگی کردن...... با موبایل من فقط وقت محدودی رو میتونه با اجازه من بازی کنه ولی میدونم که اگر تبلتی برای خودش داشته باشه نمیتونم برای بازی کردنش تایم بزارم ، برای همین ترجیح میدم نداشته باشه فعلا.......

این عصر تکنولوژی حتی بچه ها رو هم با سرعت درگیر خودش کردهو واقعا چقدر بین چهار سالگی من با الان آوا فرقه ! نمیدونم کدوم بهتره ولی دوست دارم که هنوز اون بازی های بانشاط و پر هیاهوی کودکانه سرجاش باشه و، وقتی چند تا کودک به هم میرسند به جای بدو بدو و قایم موشک سرشون تو موبایل و تبلت نباشه..........

اینم آوا وقتی تو عصر تکنولوژی غرقه

 

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان مریم
16 مرداد 93 8:04
سلام به آوا خانوم خوشگل... اتفاقی اومدم وبلاگت..خیلی ماه و خوردنی هستی عزیزم
مامانیه آوا
پاسخ
ممنون نظر لطفتونه
مامان مهدیه
16 مرداد 93 11:14
وافعا حق بهتون میدم ولی چه میشه کرد.
مامانیه آوا
پاسخ
واقعا هیچ کاری نمیشه کرد
مامان النا
19 مرداد 93 18:13
سلام عزیزم. باهاتون موافقم. واقعآ سخته.از طرفی آدم دوست داره بچه ها با تکنولوژی روز آشنا باشن, از طرفی هم دوست داره که با هم سن و سالاشون بازی کنن و در اصل بچگی کنن. النا من هم تقریبآ هم سن آوا جونه. اگه دوست داشتید با هم تبادل لینک داشته باشیم.
مامانیه آوا
پاسخ
مرسی عزیزم باعث افتخاره لینک شدید