آوا عسلیآوا عسلی، تا این لحظه: 14 سال و 5 روز سن داره

آوای عاشقانه زندگی ام..............

چهار سال و چهار ماهگی عشقم (52 امین ماهگرد)

1393/6/5 14:35
نویسنده : مامانیه آوا
794 بازدید
اشتراک گذاری

"تو" کنارم باشی

من آنقدر میخندم که مبادا خنده از یادت برود

"تو"کنارم باشی

من آنقدر به چشمانت خیره میشوم که مبادا نگاه دیگری چشمانت را از من بدزد...

"تو" کنارم باشی

من عمیق تر نفس میکشم تا تمام عطرت سهم من باشد

"تو"کنارم باشی

حال من خوب است ...........خیلی خوبمحبت

 

 

 

 

 

.: آوا عسلی تا این لحظه ، 4 سال و 4 ماه و 0 روز سن دارد :

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان النا
5 شهریور 93 18:45
عکسات خیلی نازه عزیزم. 52 ماهگیت مبارک.ایشالا 52 سالگیت خانومی.
مامانیه آوا
پاسخ
مرسی گلم خیلی لطف دارید همیشه به ما
مامان مهدیه
6 شهریور 93 22:05
52 ماهگیت مبارک خوشگلهعکس آخریه چه جای با صفاییه
مامانیه آوا
پاسخ
ممنون عکس آخری حیاط خونه مامانمه